/
L’objectiu principal de l’assignatura és aportar a l’alumne el coneixement del llenguatge i dels conceptes de creació audiovisual i d’interacció a partir de codi i algorismes.
Aportar a l’alumne el coneixement del llenguatge per a la creació de projectes audiovisuals a partir de codi i algorismes en directe.
Es proposaran pràctiques de cada tema treballat a classe que es puntuaran amb criteris pròpis de cada pràctica. Hi ha /entregues que puntuen sobre 10. Hi ha entregues que son ENTREGAT/NO ENTREGAT. Hi ha entregues d’exercicis a classe (C), exercicis fora de l’aula (E) i projectes (P) i puntuen de la següent manera:
La escolta i participació a classe, els exercicis realitzats a classe (C) i la valoració del professor sobre l’aprenentatge de l’alumne representa un 10% de la nota final per tal d’arrodornir la nota.
Les classes destinen una part a explicar conceptes bàsics de programació i donar eines i recursos per a crear projectes audiovisuals que usen la programació. La resta de classe es destina a treballar projectes concrets per a posar en pràctica els conceptes de classe i els que puguin apareixer de nous per interés dels alumnes.